niedziela, 9 czerwca 2013

Powrót Nathana Sykes'a

Musiałam dodać ten post, bo od samego rana myślałam tylko o tym czy Nathan wystąpi na Summertime Ball 2013 i wystąpił..:)) jego głos jest cudny, sami posłuchajcie:
http://jaybirdsladybird.tumblr.com/post/52566693377/nathans-i-found-you-solo-at-the-summertime-ball - Solo "I Found You" i kilka fotek;






aaa i żeby nie zapomniała gdy Nathan śpiewał reszta zespołu płakała ze szczęścia;p


iii moje ulubione;p

 Niestety w tym tygodniu nie dodam żadnego rozdziału;( Bardzo Was przepraszam i godzę się nawet na to żebyście mnie opieprzali<bo inaczej nie da się tego określić> w komentarzach, postaram się Wam to wynagrodzić i za tydzień dodać 2 rozdziały...

6 komentarzy:

  1. No to opieprzamy :P
    Ale wybaczam Ci, gdyż faktycznie to był bardzo ważny powód, aby zmienić charakter posta :D

    Ale Justinko :* trzymam Cię za słowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm still waiting Justina :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wg szczenna w dół ! co zrobił !! oglądałam te wszystkie filmiki które wysłałaś ! no genialne On tylko mógł zrobić coś takiego ! <3 ... Trzymamy za słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zobaczyć mine tych ciołków - One direction! xd

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Nathana jak się cieszę że Nathan wrócił

    OdpowiedzUsuń