środa, 28 sierpnia 2013

3 x The Versatile Blogger ;pp

Hehe;p Właśnie sprzeczałam się z moją koleżanką, która chciała mi przyznać tą nagrodę, żeby mi jej nie dawała a ja dostałam już 3 nominacje;pp
♥ kololowa98
Justyna Sykes
Jayla
Dzięki za to wyróżnienie;);*



Zasady :
  • podziękować za nominację osobie, dzięki której zostałeś włączony do gry;
  • pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Award;
  • ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby;
  • nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują;
  • poinformować o fakcie nominowania autorów blogów

O kurczę to moja pierwsza nagroda;pp Dzięki jeszcze raz;*


 
A teraz te nieszczęsne 7 faktów dotyczących mnie;
1. Uwielbiam czytać książki;p
2. Do założenia i pisania boga namówiła mnie koleżanka z klasy;p
3. Zawsze dostaje weny koło 2-3 w nocy;p
4. Nie cierpię gdy ktoś narzuca mi swoje zdanie;p
5. Mam pieska Ake, która zawsze potrafi poprawić mi humor;p
6. Moim natchnieniem do pisania bloga jest moja kuzynka Mona;p Oczywiście mówię do niej Słodziak;p
7. Jestem strasznie uparta;pp
 
 
Nominuję :
 
;***

6 komentarzy:

  1. Ojoj dziękuję bardzo <3 !

    - Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zasłużonych nominacji.♥ I wręcz nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka :)
    Chciałabym cię poinformować, iż zostałaś przeze mnie nominowana do TVB.
    Pozdrawiam :*
    time-is-slepping-away.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    zostałaś nominowana do TVb po raz drugi przez sylwiasykes.blogspot.com :* !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    zostałaś nominowana do TVb po raz drugi przez sylwiasykes.blogspot.com :* !

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ! nie ma za co kochanie ;) do następnego ; *

    OdpowiedzUsuń