sobota, 31 sierpnia 2013

10 x Versatile Blogger Award

OMG!! Dlaczego Was aż tyle;pp Moje drogie bardzo Wam dziękuje za tą nominację;ppp;**

kololowa98
|Pamela|
Indica. . .
Dreamer.♥
Camille Lelek
Sylwia Zajac
Klaudia Horan
Jayla
Justyna Sykes
♥ Ola z blogu  http://speedwayinmylife.blog.pl/2013/08/28/the-versatile-blogger/

Zasady;
  1. Podziękować osobie, którą cię nominowała.
  2. Pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Award.
  3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
  4. Nominować 15 blogów, które według ciebie na to zasługują :)
  5. Poinformować autorów nominowanych blogów ^^

 
Daje obydwa medale bo nie jestem  pewna który ma być;p


Zacznę od tego, że nie będę pisać o sobie 70 faktów, bo uznalibyście mnie za wariatkę;p Więc napisz tylko 7;p
1. Jestem okropnym leniem śmierdzącym.
2. Moja ulubiona piosenka The Wanted to I'll be your strength♥;p Nawet teraz ją śpiewam;p
3. Zawsze chciałam przytulić się do Jaya;p
4. Razem ze Słodziakiem mamy największego pecha na świecie;p
5. Moja mama stwierdziła ostatnio, że jestem rąbnięta;p
6. Ostatnio chodziłam smutna i chciało mi się płakać, bo jakiś wredny .... włamał się na moje konto na tt i doprowadził do tego, że zablokowali mi konto;/
7. Lubię łamać reguły;pp


A co do podpunktu 7;p to powiem, że nie będę już nikogo nominować, bo mi się nie chce;ppp
Dziękuje jeszcze raz za nominacje;pp

UWAGA!!!
Moje obecne konto na Twitterze to @Justinaxp ;p

5 komentarzy:

  1. Mam czas więc już cie uprzedzę
    Dziękuje za nominacje
    Ale nie będę komentowała rozdziałów bo mam wielki problem i netem ale jak będzie wszystko ok przeczytam wszystko odnowa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam czas więc już cie uprzedzę
    Dziękuje za nominacje
    Ale nie będę komentowała rozdziałów bo mam wielki problem i netem ale jak będzie wszystko ok przeczytam wszystko odnowa:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu nominacji! Zasłużyłaś! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne że zasłużyła !! <3 Kocham

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały, nie mogę doczekać się sesji !!!
    Naprawdę extra.
    Pozdrawiam @natalia_1020

    OdpowiedzUsuń